FAQ
Hoe kunnen we je helpen?
Vragen over de dienstverlening?
Ja,
Het zou kunnen dat jouw mat het niet redt tot de volgende keer dat we weer langs komen. Doordat bijvoorbeeld de straat open gebroken is, of iemand iets heeft laten vallen over de mat.
Neem even contact op en we komen de mat eerder wisselen.
Mocht dit structureel zijn, dan moeten we de wisselfrequentie aanpassen.
Oei, dat mag eigenlijk niet gebeuren.
Mocht jouw mat net gewisseld zijn, dan kan het komen doordat de mat tijdens transport een vouw heeft gekregen. Als dit het geval is zal hij binnen 1-2 uur verdwenen zijn. Wacht in dit geval dus nog even rustig af.
Blijft de vouw toch? Dan moet je meteen met ons contact opnemen, want dat zou niet mogen!
Ja altijd,
Spreek jouw service adviseur de eerst volgende keer aan, dan past hij het meteen aan. Of stuur ons een berichtje dan komen we vanaf dat moment vaker of mindervaak. Geen probleem.
Vul het opzegformulier in, dan komen wij zo snel mogelijk de mat weer ophalen.
Ja,
Dit kan handig zijn wanneer je
- Gaat verhuizen
- Je locatie verbouwd hebt
- De straat tijdelijk opengebroken is
- of iets anders.
Spreek de service adviseur aan als hij komt wisselen, of stuur een berichtje.
Dat is moeilijk te zeggen.
Dit is heel erg afhankelijk van de plek waar hij ligt, hoeveel er overeengelopen wordt en zelfs het weer.
Bij Mattenservice bieden we een gratis proefperiode van 4 weken. Dit is om te zien of onze matten een toevoeging zijn voor jouw locatie, anderzijds helpt dit ons in te schatten wat een passende freqeuntie is.
Zodra hij gewisseld wordt en wij zien dat hij nog niet vies is. Zullen we dit melden en kunnen we het abonenment aanpassen.
Wij houden van korte lijntjes,
Daarom heb je maar 1 contactpersoon, dat is ook meteen de persoon die bij jou de matten komt wisselen. Wel zo handig!
Bekijk het overzicht op de contactpagina!
Maar mocht jouw service adviseur even te druk zijn met wisselen en niet de telefoon kunnen aanpakken? Dan kan je ook altijd het centrale nummer bellen!
Ben je een nieuwe klant?
Nee,
Wij leggen onze matten gratis en vrijblijvend op proef bij ondernemers. Zo kunnen jullie zien de meerwaarde zien en beslissen of onze mattenservice interessant is voor jullie bedrijf.
Wij komen automatisch weer terug om de mat weer op te halen. Jij hoeft niets te doen.
Geen probleem,
De kans is groot dat in jouw buurt nog meer matten op proef liggen. Wanneer we de rest gaan ophalen zullen we ook weer bij jou binnenstappen. Geef dan gerust aan dat het niets voor jullie is, wij zullen de mat weer meenemen en je bedanken om het uit te proberen.
Hier zitten geen kosten aan verbonden!
Ligt hij in de weg? Zet hem dan ergens in de hoek, of neem contact met ons op.
Ja en nee,
Bij mattenservice houden we het graag zo simpel mogelijk, wanneer we een mat maken met jouw logo erop maakt dat het voor ons een stuk complexer. Dus inprincipe doen we dit niet.
Mocht je nu opzoek zijn naar meer dan 10 van de zelfde logomatten nodig hebben, dan wordt het voor ons weer minder complex per mat. Dus neem dan vooral contact met ons op!
Geen probleem,
Je kan dit gemakkelijk doen om een berichtje te sturen naar je service adviseur of naar financieel@mattenservice.nl.
Vermeld hier dan je huidige situatie en je voorkeuren. Dan passen wij dit aan!
Hiervoor hebben we 2 opties:
- Per factuur: Deze ontvang je vooraf en betaal je binnen 14 dagen.
- Per automatisch incasso: Of we schrijven dit automatisch af via automatisch incasso.
We kijken samen hoevaak per jaar we factureren.
Dit is later altijd nog te wijzigen.
Mat niet meer nodig?
Nee,
je kan elke week je mat opzeggen. Je betaald dan enkel voor de weken die je tot nu toe gebruikt hebt.
Om op te zeggen kan je het “opzegformulier” in de zwarte balk onderaan deze pagina gebruiken. Dan zullen wij het verder regelen.
Je abonnement is per direct gestopt,
Geen probleem,
Op het moment dat we jouw opzegging hebben ontvangen stopt je abonnement. Alle weken die je te veel betaald hebt zullen we crediteren en ontvang je terug op je rekening.
vragen hierover kun je het beste direct stellen aan onze administratie.
financieel@mattenservice.nl
Dat kan kloppen,
Zodra we jouw stopaanvraag binnen hebben gekregen, plannen we in om de mat bij je op te halen. Als we nog niet in de buurt zijn geweest kan het zijn dat we hem nog niet opgehaald hebben.
Je kan in de tussentijd de mat gewoon laten liggen op zijn plek, of als hij in de weg ligt in de hoek zetten. Mocht het te lang duren, neem dan gerust weer contact op!